2012. február 18., szombat

Nem számít milyen volt az életed eddig...

Előre nézünk

Jeremiás.7:23 Hallgassatok az én szavamra, akkor én Istenetek leszek, ti pedig az én népem lesztek. Mindig azon az úton járjatok, amelyet én mutatok nektek, hogy jó dolgotok legyen!
Nem számít milyen volt az életed eddig: a mai nap egy új kezdet. Isten irgalma minden nap új, és minden nap a rendelkezésünkre áll. Ne hátra nézz, hanem előre!
Légy határozott, kövesd, amit Isten a szívedre helyezett, és ne foglalkozz túlságosan azzal, hogy az emberek mit gondolnak veled és a döntéseiddel kapcsolatban. Különben is, legtöbbjük nem is foglalkozik veled annyira, mint ahogy azt gondolnád.
Ne élj úgy, hogy folyton hasonlítgatod magad másokhoz, merj egyedi lenni. Ünnepeld azt, akinek Isten alkotott. Egyedül te rendelkezel azokkal a különleges jellemzőkkel, amik pont azzá tesznek, aki vagy. Örvendezz afelett, hogy Isten tudta mit csinál, és bizalommal gondolj arra, hogy ugyanazokat a szavakat mondja most rólad, mint amiket a világ teremtésénél mondott: „…amit alkotott, igen jó” (1 Mózes 1:31).
Uram, előre nézek és engedelmesen a Te hangodat fogom követni.
Megragadom az irgalmadat és örvendezek, annak akinek engem alkottál. Ámen.

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm!!
    „Mert csak én tudom, mi a tervem veletek – így szól az Úr: békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek. Ha segítségül hívtok, és állhatatosan imádkoztok hozzám, akkor meghallgatlak benneteket.” (Jer 29,11-12)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...