2013. április 23., kedd

Az élet szép:)

Az élet szép. Higgy nekem. Megéri, hogy megszüless, még ha fájdalmas is olykor. (...) De mindig tartsd eszedben, kis barátom, hogy holnap megvirrad, és új nap kezdődik. Az élet sehol nem áll meg. Ne zavarjanak meg azok a nyomorultak, akik úgy meghúzzák a lelküket, mint a hátizsák száját. Az ember olyan, mint a fa. Virágzik, gyümölcsöt hoz, lehullatja a levelét, aztán kezdi elölről.


A napot mosollyal kezdtem, boldogan teltek a percek és még boldogabbá varázsolta Ditti , amikor rám gondolt , amikor a díjakat "osztogatta"!
Kedves Ditti nagyon szépen köszönöm,millió puszit küldök a távolból, s kívánom ,hogy a jövőben  sok-sok csodálatos bejegyzésed legyen, mert nagyon várjuk őket:)


Szabályok:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

Most jön a legnehezebb feladat,  a díjat négy blognak kell továbbadni, csak négynek:(

Gondolkodtam , gondolkodtam, döntöttem, négy különböző irányba mennek a díjak: kreatív, fejlesztő, recept,lakberendezés:)

Recept:Hankka
Lakberendezés:Vidéki porta
Kedves bloggerek nagyon szépen köszönöm a sok hasznos bejegyzéseiteket és nagyon ♥♥♥!


AZ ÉLET SZÉP:)))

15 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Olyan jó olvasgatni a bejegyzéseidet!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Emerencia!Gratulálok Neked a díjhoz!Remélem még sok-sok szép és hasznos bejegyzésedet olvashatjuk,mert hiányoznál ha nem lennél...!!Puszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De szép és szívmelengető szavak! Köszönöm Belli !

      Törlés
  3. Szívből gratulálok a díjadhoz!

    VálaszTörlés
  4. Drága Emerencia, nagyon köszönöm a díjat, igazán megtisztelő, hogy rám gondoltál! :) Az én napom nem mosollyal kezdődött, de mindenképpen azzal fejeződik be, szívmelengető érzés volt olvasni a bejegyzésedet, még egyszer nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál a díjjal kapcsolatban. Remélem még sokáig megoszthatjuk egymással az ötleteinket, újságjainkat, könyveinket!!
    Legyen nagyon szép napod, az enyém már sokkal jobban indul!! Köszönöm!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te vezettél be e csodás világba, remélem a jövőben is közösen fogjuk folytatni:)

      Törlés
  6. Kedves Emerencia!

    Nekem is óriási örömöt okoztál a díjjal! Nagyon köszönöm! Viszem a híred tovább ahogy tudom. :-) Gratulálok a többi megjegyzésedhez, csodás sorokat kaptál !

    Vidéki Porta ( Enikő )

    VálaszTörlés
  7. Drága vagy Emerencia! Szép az élet + TE azzá teszed! Gratulálok a díjhoz, mint az Dittinek már írtam TI megérdemlitek! Olyan kevés idő telt el azóta, hogy megismertelek és bár mindenki máshol él...sokszor juttok eszembe, mikor olyat" látok. Két napja a levendula földön vagyok! Tavaszi tisztogatás van, hát sokszor eszembe jutsz! Jó volna tapasztalatot cserélni ezzel kapcsolatban, persze csak ha érdekel! Már akartam írni levelet...melyik e-mail címedet nézed?
    Köszönöm, hogy rám is gondoltál! Igyekszek tovább küldeni s remélem én is ilyen örömet okozok azoknak az embereknek, mint Te! Puszi érte! Legyen szép napotok...azt kívánom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, közösen szebb az élet!
      Igen , jó volna tapasztalatot cserélni, igazán kapni, mi ősszel szeretnénk megkezdeni:) Nagyon is érdekelnek a tapasztalataid! E mail címem:horvathemerencia@yahoo.com

      Hogy ne gondoltam volna rád!♥ Örvendek, hogy örömet szerezhettem:)

      Nektek is szép napot kívánok!

      Törlés
  8. Köszönöm a kedves sorokat! És hasonlóan Flórához, Ti kedves blogolók sokszor eszembe juttok erről-arról, mert az életben vannak dolgok, amik "fú, de Flórásak", "fú, de Bellisek" vagy épp "fú ha, de nagyon Emerenciásak", és sorolhatnám. Így, ismeretlen ismerősként nagyon közel kerültetek hozzám, és jelen vagytok a mindennapjaimban! Jó titeket olvasni! Nagyon jó! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...